لپ تاپ اوپن باکس چيست ؟
 
جهان امروز
جهان امروز

 لپ تاپ اوپن باکس چيست ؟

اصلي ترين دليل خريد لپ تاپ استوك در شيراز قابليت حمل آن هاست چرا كه با وجود بدنه ي سبك و نازك شما مي‌توانيد به راحتي تقريبا همه جا آن ها را همراه خود ببريد . از طرفي ديگر يك رايانه روميزي به همراه كيس، مانيتور، صفحه كليد و ماوس فضاي زيادي را اشغال مي كند درصورتي كه لپ تاپ ها علاوه بر اينكه فضاي كمي را اشغال مي كنند شما مي توانيد پس از استفاده ، آن ها را در هرجايي نگهداري كنيد .
لپ تاپ دست دوم در شيراز به لپ تاپ هاي كاركرده يا دست دوم گفته ميشود . اما هميشه اينطور نيست !در فروشگاه هاي زنجيره اي اروپايي و امريكايي مشتريان مي توانند كالاي خريداري شده را تا مدت 30 روز بدون هيچ دليلي مرجوع كرده و تمام مبلغ كالا را دريافت كنند. كالاي برگشتي به دليل باز بودن كارتن كالاي نو شناخته نميشود، بنابراين به هيچ وجه وارد فروشگاه نميشوند و مستقيما به انبار فرستاده مي شود.

مزاياي لپ تاپ استوك
از مهمترين عامل هاي مهم خريد لپ تاپ دست دوم قيمت مناسب با لپ تاپ نو مي باشد.
مثلا اگر قيمت يك عدد لپ تاپ دست دوم ۴ ميليون تومان باشد قيمت نو آن كالا ۹ ميليون تومان است.
به خاطر صرفه جويي در هزينه ها، توجه افراد زيادي را به خود جلب مي كند.


معايب اين لپ تاپ ها
بيشتر اين لپ تاپ ها از لحاظ زيبايي لپ تاپ هاي ظريف و كاربر پسندي نيستند زيرا در ساخت تك تك اين قطعات توجه زيادي شده است. اصل كيفيت و كارايي بوده است.


مادربورد اين لپ تاپ ها براي استفاده هاي سنگين و زمان طولاني بسيار مقاوم هستند و عمر بالايي دارند. اگر ظاهر براي شما اهميت دارد سراغ لپ تاپ هاي صنعتي نرويد.
اما اگر كارايي و قدرت براي شما مهم تر از همه چيز است ، مي توانيد روي اين لپ تاپ ها حساب باز كنيد.


درجه بندي لپ تاپ هاي دست دوم :
اين نوع لپ تاپ ها بعد از بسته بندي شدن در انبار بر اساس تميزي درجه بندي مي شوند.


درجه A :
اين نوع لپ تاپ ها از لحاظ ظاهري وضعيت بسيار خوبي دارند و معمولا بدون خط و خش و سالم هستند و حتي بعضي از انها با كالاي نو تفاوتي ندارند.


درجه B:
اين نوع لپ تاپ ها داراي آسيب بسيار سطحي و جزئي هستند ، مثل خط و خش يا ترك هستند هر چند اين آسيب ها قابل تعمير هستند.
لپ تاپ هاي B ارزان تر از لپ تاپ هاي A است
هر دو گروه لپ تاپ هاي خوبي هستند از نظر كاركرد.
اما از نظر قيمتي تفاوت هاي زيادي با يكديگر داشته اند.

نیازهای انطباق لپ تاپ استوک
برای تأمین نیازهای انطباق برای انواع گواهینامه ها ، برنامه ها و مقررات صنعت ، باید معیارهایی از جمله توانایی محدود کردن دسترسی به داده های حساس به لپ تاپ های صادر شده توسط شرکت را که دارای نرم افزار تحت نظارت شرکت هستند ، برآورده کنیم. در بسیاری از موارد ما باید بتوانیم این موضوع را از طریق حسابرسی ، از جمله حسابرسان خارجی ، اثبات کنیم. استفاده از یک فروشنده برای macOS (به طور پیش فرض اپل) و دیگری برای لینوکس. بخشی از این فرآیند شامل تضمین وصله سیستم ها خواهد بود و در مورد لینوکس ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که وصله های نرم افزار استفاده شده است. تعداد کمی از فروشندگان سخت افزار نه تنها لینوکس را به عنوان یک سیستم عامل تأمین می کنند بلکه روشی را برای اعمال وصله ها - از جمله وصله های امنیتی - به سیستم عامل از طریق فرآیند وصله معمولی لینوکس ارائه می دهند.

از نظر سخت افزاری ، ما باید مسائل امنیتی مانند حملات زنجیره تامین را بررسی کنیم. برخی از فروشندگان با این سیستم عامل روبرو بوده اند ، گرچه در بسیاری از موارد مستقیماً با Microsoft Windows مرتبط بوده است. با این وجود ، اگر فروشنده ای از مشکلات زنجیره تأمین مربوط به سیستم عامل یا سخت افزار را داشته باشد ، ابتدا فروشندگان دیگر را مورد بررسی قرار می دهیم.

http://roziblo.royablog.ir

https://www.which.co.uk/reviews/laptops/article/how-to-buy-a-second-hand-or-refurbished-laptop-acb6R0V8YOf0



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جهان امروز و آدرس tinle.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: