اورکلاکرهای ASUS با ROG Maximus XIII Apex رکورد های طولانی مدت را می شکنند
 
جهان امروز
جهان امروز

ASUS Republic of Gamers (ROG) امروز اعلام کرد که اورکلاکرها با استفاده از مادربردهای ROG Maximus XIII Apex که با پردازنده های Intel® 11th Gen جفت شده اند ، رکوردهای سنگینی را از بین بردند.

 

در میان بسیاری از معیارهایی که طرفداران همکاری با ASUS توانستند به دست آورند ، یکی به دلیل سابقه آن در انجمن اورکلاکینگ برجسته است. معیار تک رشته ای Super PI 25 سال سابقه دارد و هفت سال پیش نسخه خسته کننده 32M آن در کمتر از 5 دقیقه روی مادربرد ROG Maximus V Formula تکمیل شد. از آن زمان به بعد ، اورکلاکرها رکوردهایی را ارسال می کنند که نزدیک به چهار دقیقه فاصله دارند ، اما عبور از این علامت افقی غیرقابل دسترسی به نظر می رسید.

این نسل ، اورکلاکرها فقط این رکورد را شکستند ، بلکه آن را به طور مکرر از بین بردند. علاقه مندان متعدد به ASUS گزارش دادند که آنها مانع چهار دقیقه ای را شکستند ، و یکی از آنها تاج را گرفت Tobias 'Rauf' Bergström که بیش از بیست ثانیه آن نقطه عطف را بر هم زد ، و او همچنین موفق شد رکورد Super PI 1M را نیز بدست آورد. هنگامی که از او در مورد موارد ضبط شده خود سوال شد ، او قدرت اورکلاک کردن حافظه ROG Maximus XIII Apex و دستاوردهای قابل توجه IPC را که توسط پردازنده های 'Rocket Lake' اینتل به ارمغان آورد ، اعتبار داد.

 

 

Rauf گفت: "R&D اینتل و ASUS واقعاً یک کار شگفت انگیز برای پشتیبانی از توانایی های overlocking در این سیستم عامل انجام داده اند." "من واقعاً می خواستم نتیجه زیر 3 دقیقه و 40 ثانیه را انجام دهم و این واقعا چالش برانگیز بود. من مجبور شدم هم CPU و هم حافظه را به حداکثر حد خود برسانم. من در واقع دقیقاً 3: 40.000 دو اجرا داشتم تا اینکه سرانجام نمره 3: 39.953 را کسب کردم. "

رائف همچنین در صحنه اورکلاکینگ پردازنده های گرافیکی منظم است و به ویژه معیارهای قدیمی را دوست دارد. در کنار تقدیرهای Super PI ، وی همچنین رکوردهای مربوط به برنامه های قدیمی 3DMark را جمع آوری کرد و حتی از یک آرایه SLI برای تعیین امتیازات برتر در معیارهای مدرن Unigine Heaven و Superposition استفاده کرد. گفته شد ، راوف تنها کسی نیست که مهارت های اورکلاک کارت گرافیکی خود را به کار می اندازد: تیم اورکلاکینگ "OGS" همچنین ROG Maximus XIII Apex خود را با چندین پردازنده گرافیکی مسلح کرد تا یک جفت مقام اول جهانی 3DMark03 را بدست آورد.

 

 

سایر مزایا با بهره گیری از پیشرفت های معماری اینتل ، در مقابله با معیارهای سنتی موفقیت زیادی کسب کردند. در طی یک جلسه اورکلاک در مقر ASUS ، "elmor" ، "Massman" و "safedisk" با خم کردن Intel Core i9-11900KF به فرکانس تمام هسته ای 7.3 گیگاهرتز تحت LHe ، قابلیت برودتی ROG Maximus XIII Apex را اعمال کردند. در همان روز ، تیم به سمت معیارها متمرکز شد و آنها رکوردهای تک هسته ای PiFast و Geekbench4 را با باقی مانده ذخایر هلیوم در حال کاهش گرفتند. در فرارهای جداگانه ، "noizemaker" و "safedisk" همچنین با کسب امتیازات جهانی رتبه اول در Cinebench R20 ، Cinebench 2003 و Geekbench3 عملکرد چند هسته ای پردازنده های 11th Gen اینتل را نشان دادند.

ASUS از بسیاری از علاقه مندان از سراسر جهان که برای آزمایش و بهبود ROG Maximus XIII Apex با مهندسان همکاری کردند ، قدردانی می کند. علاوه بر اورکلاکرهای ذکر شده ، ASUS به لطف torsannino ’،‘ keeph8n ’،‘ Alex @ ro ’،‘ Fredyama ’،‘ Ike ’و‘ Kavin ’نیز گسترش یافته است.
تمام سوابق برای مرجع در زیر ثبت شده است.

 

https://www.asus.com/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جهان امروز و آدرس tinle.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: