ASUS Announces Mini
 
جهان امروز
جهان امروز
دو شنبه 23 فروردين 1400برچسب:, :: 23:17 ::  نويسنده : عباس قلیار

11th Gen Intel Core ، حافظه DDR4 3200 مگاهرتز و Intel Optane
با جدیدترین پردازنده های Intel Core i7 تا 11th ، Mini PC PB62 برای پشتیبانی از پردازنده مرکزی 35 یا 65 وات قابل استفاده است - بنابراین آماده است تا برای بالاترین کارایی یا حداکثر کارایی مشخص شود. PB62 همچنین از حافظه داخلی Intel Optane ™ H20 پشتیبانی می کند ، این فناوری سرعت ذخیره سازی را بسیار بهبود می بخشد ، امکان دسترسی سریعتر به اسناد ، تصاویر ، فیلم ها و برنامه ها را فراهم می کند و در عین حال عملکرد کلی سیستم را به حداکثر می رساند تا بهره وری و بهره وری را به حداکثر برساند.
حداکثر 64 گیگابایت حافظه سریع DDR4 3200 مگاهرتز نرم افزار چند منظوره را تضمین می کند ، و یک طراحی سه ذخیره سازی با یک SSD M.2 PCIe® 4.0 x4 SSD ، یک SSD M.2 PCIe 3.0 x4 SSD و یک HDD 2.5 اینچی ترکیب کاملی از انتقال سریع داده ها و ظرفیت ذخیره سازی بالا برای انجام کارهای محاسباتی فشرده.

 

دوام درجه نظامی: استانداردهای نظامی MIL-810H برای کیفیت فوق العاده آزمایش شده است
Mini PC PB62 با دوام درجه نظامی ساخته شده است تا دوام بیاورد. تست شده با آخرین و دقیق استاندارد MIL-STD-810H ، PB62 تحت شدت دما ، ارتفاع و رطوبت قرار گرفته و مرتباً افت کرده و مرتعش می شود تا اطمینان حاصل شود که حتی در شرایط سخت نیز مناسب است.

انتخاب شاسی تازه: پول نقد سفید کاملاً جدید متناسب با محیط انعطاف پذیر طراحی شده است
Mini PC PB62 با اندازه جمع و جور و طراحی سوار سازگار با VESA ، برای استفاده در مطب ها ، بیمارستان ها یا محیط های خرده فروشی مناسب است. و اکنون ، برای اولین بار در سری ASUS Mini PC ، PB62 در دو رنگ - سیاه کلاسیک یا سفید خیره کننده - در دسترس است ، بنابراین آماده ترکیب با هر محیطی است. حتی شامل یک اسلات قفل کنسینگتون یکپارچه و یک طرح قفل چشم است که امنیت آماده را برای هر شرایطی فراهم می کند.

 

 

اتصال جامع: انتخاب گسترده درگاه های ورودی / خروجی برای طیف گسترده ای از سناریوهای استفاده
ASUS Mini PC PB62 با چهار پورت USB 3.2 Gen 2 Type-A و یک پورت 3.2 Gen 1 Type-C® و یک درگاه USB 3.2 Gen 1 و دو پورت USB 2.0 در پنل عقب اتصال سریع و راحت را فراهم می کند. علاوه بر این ، یک درگاه قابل تنظیم به کاربر اجازه می دهد تا قابلیت های HDMI 2.0 ، VGA ، COM ، DisplayPort یا LAN را برای ایجاد تناسب مناسب برای هر نوع نیاز - از سیستم های علامت گذاری و محل فروش گرفته تا کیوسک ها و دستگاه های فروش هوشمند. جدیدترین WiFi 6 و Bluetooth® 5.2 نیز برای سرعت ، سادگی و ثبات برتر بی سیم ساخته شده اند

تصاویری گسترده: گرافیک خیره کننده 4K با پشتیبانی از حداکثر سه نمایشگر همزمان
Mini PC PB62 مجهز به Intel UHD Graphics 630 یکپارچه است ، بنابراین می تواند فیلم ها و تصاویر را با وضوح خیره کننده 4K UHD نمایش دهد. PB62 با دو کانکتور DisplayPort و یک پورت قابل تنظیم ، گسترش فضای کار در سه نمایشگر را نیز آسان می کند.

 

 

https://www.zippia.com/asus-careers-199560/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جهان امروز و آدرس tinle.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: